FAQ

Партнерська програма

Як створювати посилання для партнерської програми?

Щоб перенаправити клієнта на конкретний пакет, потрібно скопіювати частину після знака питання зі свого партнерського посилання:

?partner=b999999


Далі цю частину можна вставити в посилання вибраного пакета, як показано в прикладі:

https://www.smarthost.ua/khosting-paketi-paketi-smart?partner=b999999

Як виглядають посилання з партнерської програми?

Посилання з партнерської програми можна знайти в клієнтській панелі на вкладці "Партнерська програма".

У нас кожен клієнт ідентифікується за допомогою так званого. файлу cookie, який задається на його комп'ютері, коли він потрапляє на наш сайт з банера на Вашому сайті. Файл cookie є дійсним протягом 180 днів.


У вас є партнерська програма?

У нас функціонує партнерська програма, яка дозволяє заробляти гроші за кожну придбану послугу, коли покупець заходить на наш сайт і замовляє послугу хостингу. Комісія виплачується після того, як буде зібрана мінімальна сума в 25 євро. Партнерська програма розрахована як на компанії, так і на приватних осіб.


Більш детальну інформацію можна знайти за посиланням: Партнерська програма (smarthost.net.ua)

Технічна інформація – налаштування електронної пошти

Чи використовується захист від вірусів у вкладеннях?

Так! З метою захисту наших клієнтів ми блокуємо файли з розширеннями, такими як .exe або .vbs. Захист працює навіть тоді, коли ці файли запаковані.

Які параметри я можу використовувати для отримання пошти через зашифроване з'єднання (SSL)?

Дивіться також посібник: Як правильно налаштувати поштового клієнта

Налаштування вихідної пошти:

SMTP Порт: 587, якщо використовується метод шифрування SSL/TLS (звичайний пароль) 465

Налаштування вхідної пошти::

IMAP Порт: 143, якщо використовується метод шифрування SSL/TLS (звичайний пароль): 993

або

POP3 Порт: 110, якщо використовується метод шифрування SSL/TLS (звичайний пароль): 995

Чи спричиняє запис SPF проблеми з пересиланням електронної пошти на інші сервери?

На всіх наших серверах записи SPF (Sender Policy Framework) налаштовані правильно, що забезпечує коректний прийом пошти іншими серверами.

Крім того, механізм SPF:SRS (Sender Rewriting Scheme) дозволяє безпечно пересилати електронні листи, гарантуючи, що повідомлення дійдуть до отримувачів і не будуть позначені як спам.

Які існують обмеження при надсиланні повідомлень електронної пошти?

Ми не встановлюємо конкретних обмежень щодо надсилання електронної пошти. Більшість налаштувань за замовчуванням відповідають типовим поштовим серверам. Єдиним обмеженням є кількість надісланих листів – до 1 000 листів на годину. Розмір одного листа збільшено зі стандартних 50 МБ до 100 МБ.

Я користуюсь поштовим клієнтом Neostrada – чи сервер підтримує порт 587 для надсилання пошти?

Так, сервери Smarthost підтримують порт 587 (smtp-submission) для надсилання повідомлень електронної пошти. Оскільки порт 587 призначений для надсилання повідомлень за допомогою поштових клієнтів, ми рекомендуємо змінити в налаштуваннях поштової скриньки порт вихідної пошти зі стандартного 25 на порт 587. Наприклад, для клієнтів провайдера Orange, це необхідно, оскільки він за замовчуванням блокує надсилання електронних листів через порт 25.

Чи є на сервері захист від вірусів?

Так, кожне повідомлення, що надходить на сервери Smarthost.net.ua, перевіряється на наявність вірусів. Заражене повідомлення автоматично видаляється.

Чи на сервері є захист від спаму?

На наших серверах встановлена багатоступенева захист від спаму. Кожен електронний лист перевіряється за допомогою інструмента SpamAssassin, який кожен користувач може налаштувати відповідно до своїх потреб. Наші сервери також перевіряють відправників за допомогою записів SPF. Додатково, ми перевіряємо електронні листи на кількох чорних списках RBL, включаючи наші власні списки спамерів.

Технічна інформація – налаштування FTP

Як увійти в додатковий FTP-аккаунт?

Логін для додаткового FTP-акаунта завжди "login@your-domain.com". Для сервера/хоста слід вказати: ftp.name.smarthost.eu (замініть "name" на ім’я вашого хостинг-аккаунта) і порт 21.

Що являє собою основний FTP-акаунт для мого віртуального сервера?

Основний FTP-акаунт  ̶  це такі самі назва та пароль, як ті, що використовуються у панелі управління cPanel. Цей акаунт надає право повного доступу до каталогу public_html, який є кореневим каталогом сайтів, розміщених у даному хостинг-акаунті.

Технічна інформація – налаштування веб-сервера, PHP тощо

Чому не працює завантаження через CURL?

Коли на сервері використовується інструмент CURL для завантаження даних, існують певні відмінності в його роботі залежно від операційної системи. На наших серверах, які працюють на системі CentOS/CloudLinux, команду curl потрібно викликати з прапорцем -L, щоб правильно завантажити вміст. На серверах з Linux-системами, що базуються на Debian, цей прапорець не потрібен.

Як запустити версію PHP, яка використовується менеджером пакетів Composer? PHP 5.6 - 8.2)

На серверах можна використовувати PHP (та програми, які використовують PHP, наприклад, Composer) відповідної версії – з 5.6 по 8.2. За замовчуванням на даному сервері запускається основна (за замовчуванням) версія PHP (на нових серверах версією за замовчуванням є PHP 8.2). Звичайно, можна також запустити будь-яку версію PHP через SSH – ми підготували посібник, який допоможе це зробити: https://blog.smarthost.eu/how-to-install-wp-cli-on-smarthost-eu-servers

Чи у хостинг-акаунтах увімкнено модуль ModSecurity?

ModSecurity — це модуль Apache, який захищає вебсайти від зовнішніх атак, блокуючи відомі експлойти за допомогою правил, заснованих на регулярних виразах. З 7.11.2014 він увімкнений за замовчуванням на серверах Smarthost.pl і захищає від атак інжекції коду. Його можна вимкнути вручну в cPanel для кожного хостинг-аккаунта.

Чому в моєму каталозі створюються файли "core."?

Файли .core створюються, якщо php-скрипт або програму в пам'яті було неправильно закрито або перервано. У такому випадку створюються файли .core, що містять дамп частини пам'яті, який можна використати для діагностики застосунку, який працює некоректно.

Часто причиною створення файлів .core є також неправильні команди в локальних файлах php.ini.user.ini або htaccess.

Файли .core, які займають місце на сервері, можна видалити, але той факт, що вони створюються, вказує на проблеми із скриптами, тому перед видаленням ці файли варто проглянути для виявлення причини некоректної роботи застосунку.

Чи можна змінити налаштування php.ini?

Кожен користувач може налаштувати змінні php.ini відповідно до вимог свого застосунку.
Змінні можна редагувати в cPanel -> MultiPHP INI Editor. Також їх можна змінювати безпосередньо у файлі php.ini або .htaccess у кореневій директорії домену.

Технічна інформація – налаштування DNS, домени

Я маю домен у іншого реєстратора. Як перенести його до Smarthost?

Щоб перенести ваш домен до Smarthost, достатньо отримати код auth-info у вашого поточного реєстратора. Після отримання коду просто відвідайте наш вебсайт і заповніть форму перенесення: https://www.smarthost.ua/transferdomenu

Як додати домен до хостинг-акаунту?

Щоб додати домен до вашого хостинг-акаунту, виконайте такі кроки:

  1. Увійдіть у cPanel і перейдіть до Розділ "Домени" > "Створити новий домен".

  2. Введіть ім’я домену, який хочете додати.

  3. Виберіть шлях до каталогу, на який буде вказувати домен. За замовчуванням система створює каталог з таким самим ім’ям, як домен. Шлях до каталогу можна змінити навіть після додавання домену.

Які DNS-сервери слід вказати під час паркування домену?

При підключенні нового домену у панелі управління cPanel (як «Додатковий домен»), слід вказати реєстратору домену наші DNS-сервери

dns.smarthost.eu (IP: 91.211.220.10)

dns2.smarthost.eu (IP: 193.93.88.10)

dns3.smarthost.eu (IP: 51.91.27.195)

Технічна інформація – база даних

Яке ім’я хоста слід вказати для з'єднання з базою даних?

Сервером баз даних, призначеним для з’єднання з базою даних, є localhost.

Яка версія бази даних MySQL використовується?

На нових серверах встановлена база даних MySQL версії 8.0.x або MariaDB версії 10.3.x.

Технічна інформація – SSL-cертифікати

Примусовий редірект на HTTPs

Якщо ви бажаєте автоматично перенаправити з'єднання з http на https, додайте наступні рядки на початку файлу .htaccess у кореневому каталозі домену:

Без префікса www:

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTPS} !=on

RewriteRule ^ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

З префіксом www:

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTPS} off

RewriteRule .* https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\. [NC]

RewriteRule .* https://www.%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

Безкоштовний SSL-сертифікат

Усі хостинг-акаунти на Smarthost.pl оснащені безкоштовними SSL сертифікатами за замовчуванням. Достатньо додати домен через розділ Домені в cPanel, і безкоштовний сертифікат буде автоматично згенеровано протягом кількох хвилин.

Щоб розвіяти сумніви та часто задавані питання – у нас:

  • Не потрібно окреме IP для SSL сертифікату (на одному акаунті можна мати кілька доменів, і кожен може мати свій SSL сертифікат)

  • Сертифікати повністю безкоштовні, автоматично встановлюються та продовжуються. Сертифікати Let's Encrypt розпізнаються всіма веб-браузерами.

Як встановити безкоштовний SSL-сертифікат?

Усі наші хостинг-акаунти мають вбудовані безкоштовні SSL сертифікати від Let's Encrypt. Сертифікати встановлюються автоматично після додавання домену в розділ "Домени" в cPanel. Тому немає необхідності вручну встановлювати сертифікат.

Деталі щодо SSL сертифікату доступні тут.

Фінанси та Платежі

На який рахунок слід здійснювати оплату за хостинг-акаунт?

Ми пропонуємо послуги онлайн-оплати кредитними картками через операторів Visa, Autopay (Bluemedia) та PayPal.

Чи можна змінити пакет на більш дорогий та як це оплачується?

Пакет хостингу можна змінити в будь-який момент через білінг-панель (особистий кабінет): www.smarthost.net.ua/panel

При зміні пакета автоматично формується рахунок-проформа, вказана у якому сума являє собою різницю між вартістю хостинг-пакетів, визначену з врахуванням кількості днів, що залишилися до кінця поточного розрахункового періоду. Тому ви сплачуєте лише різницю у ціні пакетів і лише за період року, що залишився до кінця розрахункового періоду.

У випадку здійснення онлайн-платежу за зміну пакету ви автоматично переходите на новий пакет в момент оплати.

Установка скрипта: Joomla, Wordpress тощо.

Помилка з'єднання з базою даних під час встановлення

Під час встановлення Joomla, після введення правильних даних, часто може з’являтися така помилка:

„Could not connect to the database. Connector returned number: Error connecting to PGSQL database.”

Цю проблему можна вирішити, змінивши локальний хост (localhost) на «127.0.0.1», оскільки це те саме.

Чи я можу завантажити власні надбудови на сервер?

Так, ми розуміємо, що однією з переваг скриптів WordPress, Joomla та інших є їх величезна кількість завдяки активності інтернет-спільноти. Ми рекомендуємо регулярно оновлювати модулі, шаблони, плагіни тощо.

Зі свого боку, ми також дбаємо про безпеку ваших сайтів, не дозволяючи скриптам невідомого походження заподіяти їм шкоду. На серверах Smarthost.eu, ми впровадили систему захисту від понад 4000 експлойтів.


Чи можу я без проблем встановити WordPress на хостингу Smarthost.net.ua?

Звісно, на наших серверах є багато установок WordPress.
Цю програму можна встановити самостійно, використовуючи офіційний архів або за допомогою автозавантажувача Softaculous. У цій системі також є можливість створення резервних копій сайтів (так званий staging).

Помилка встановлення Joomla 1.5. x

Під час встановлення Joomla 1.5.20 з’являється повідомлення про синтаксичну помилку.

Помилка пов'язана з тим, що версія 1.5.x – це стара версія Joomla, а на сервері встановлено сервер баз даних MySQL версії 5.6.x.

Joomla 1.5. x можна встановити, змінивши інсталяційні скрипти вручну, однак ми НЕ рекомендуємо встановлювати такі старі версії у зв’язку з тим, що вони можуть бути недостатньо захищені.

Загальна інформація

Чи можу я розраховувати на допомогу при перенесенні сайту та електронної пошти до вас?

Ми надаємо нашим клієнтам повний комплекс послуг з перенесення. Якщо ви бажаєте перейти на наш хостинг, ми перенесемо як ваші сайти, так і акаунти електронної пошти з усіма повідомленнями (в тому числі, папки IMAP, якщо вони використовуються).

Ми надаємо ці послуги безкоштовно.

З більш детальною інформацією можна ознайомитись на сторінці: https://www.smarthost.net.ua/bezkoshtovne-perenesennya-saytu-ta-poshti

Чи надсилаються повідомлення з нагадуванням про закінчення строку дії послуги?

Так, перше нагадування ми надсилаємо за 28 днів до закінчення послуги, потім за 21, 14, 7, та 3 дні до закінчення і останнє - в день закінчення.

Захист хостингу від атак на WordPress

Ми впровадили заходи безпеки для WordPress проти атак на wp-login та wp-admin.

На серверах також працює захист WAF (Web Application Firewall) та спеціалізований інструмент, наданий системою cPanel: cpHulk.

Чи можна запустити Node.js-застосунок у своєму хостинг-акаунті?

Так, на сьогоднішній день у всіх наших хостинг-акаунтах з SSH-доступом існує можливість запуску застосунку, який створюється на платформі Node.js, після її встановлення з дотриманням інструкцій, вказаних у нашому посібнику:

Для акаунтів спільного хостингу доступні порти з 49152 по 65534. Якщо порт зайнятий іншим клієнтом, ви можете скористатись наступним, вільним портом.

Завдяки редіректу через .htaccess, про який іде мова у згаданому вище посібнику, ми можемо використовувати сервер Node.js у якості веб-сервера і входити на сайти, які він обслуговує, як через порт 80 (HTTP), так і через 443 (HTTPS).

Чи у хостинг-акаунтах передбачений SSH-доступ?

Так, у всіх хостинг-акаунтах, крім тестових (неоплачених) акаунтів можна увімкнути SSH-доступ.

Ви можете самостійно увімкнути SSH-доступ через Панель клієнта.

Як часто створюються резервні копії та як довго вони доступні?

Повні резервні копії хостинг-акаунта створюються щодня, вночі. Резервна копія, відразу після створення, передається на зовнішній масив (спеціальне обладнання, яке знаходиться в окремих приміщення серверної).

Дані можна відновити з останніх 7 резервних копій (доступні в пакетах серії smart) або з останніх 14 резервних копій (доступні в пакетах серії smart-pro).

Відновлення даних є безкоштовним. Відновити дані можна самостійно, через панель управління cPanel – ви можете відновити обрані дані за будь-який період (наприклад, конкретний сайт (каталог), базу даних або електронну пошту).

Який тип панелі управління сервером ви пропонуєте?

Ми використовуємо лише інструменти провідних світових виробників, тому на всіх наших хостингових серверах ми пропонуємо одне з найпопулярніших у світі рішень у сфері програмного забезпечення для хостингів – американську панель управління cPanel. На наших серверах вона працює у мовній версії, обраній клієнтом.
Панель управління cPanel є респонсивною, вона коректно працює на мобільних пристроях.

Що являють собою ваші сервери? Що це за обладнання?

Наші хостингові сервери – це найсучасніші серверні платформи. Ми не використовуємо вживане обладнання. На сьогоднішній день у серверній працює майже виключно обладнання Dell, побудоване на подвійних 32-ядерних процесорах Intel Xeon з використанням динамічної оперативної пам'яті DDR4. Ми використовуємо лише сервери типу rack (стійкові), які заходяться у нашій власній професійній серверній, розташованій у Польщі, на території Європейського союзу (система кліматизації, протипожежний захист, живлення з кількох електропідстанцій, велика кількість ліній зв’язку, фізична охорона тощо) – з більш детальною інформацією ви можете ознайомитись у розділі, присвяченому серверній.

Чи ваші DNS-сервери завжди доступні?

Звичайно, адже наші DNS-сервери, згідно з найкращими практиками, фізично розташовані у різних місцях (у двох різних автономних мережах ASN), у двох різних географічних точках, підключених до мережі інтернет за допомогою ліній різних провайдерів.

Що відбувається при перевищенні місячного трафіка?

Нічого, адже у всіх наших акаунтах немає обмежень щодо трафіка!

Як розподіляється дисковий простір хостинг-акаунта?

Користувач може повністю керувати налаштуваннями свого хостинг-акаунта. Немає чіткого розподілу місця для розміщення сайтів чи електронної пошти. Однак можна встановити ліміт на об'єм окремих поштових скриньок (хоча робити це не рекомендується) – «забування» про ліміт часто є причиною отримання повідомлень про проблеми з доставкою електронної пошти, пов’язаних з тим, що листи відхиляються у випадку перевищення встановленого ліміту.

Хостинг WordPress

Швидкість та продуктивність: SSD-диски, http/2, багато способів кешування, безкоштовне перенесення даних, безкоштовні SSL-сертифікати.

Хостинг Joomla

Швидкість і продуктивність: висока продуктивність операцій вводу/виводу, великий об’єм оперативної пам'яті, SSD-диски, http/2, безкоштовні SSL-сертифікати, технічна підтримка.

Хостинг Presta

Безпека та продуктивність: повна ізольованість, технологія захисту від експлойтів, SSD-диск, http/2, безкоштовні SSL-сертифікати.

Виділені сервери

Якщо вам потрібна висока обчислювальна потужність, ви можете обрати один із наших виділених серверів у нашій власній серверній, розташованій на території Європи.

VPS-сервери

Якщо вам потрібно змінити налаштування операційної системи на нашій хостинг-платформі, обирайте власний VPS-сервер з панеллю управління cPanel і root-доступом.

Реєстрація доменів

На Smarthost.net.ua, ви можете зареєструвати кілька сотень видів доменів з усього світу. Наші ціни доступні кожному.

Налаштування файлів cookie

Твій актуальний стан

Детальніше